May 24, 2010

Weng Weng

Oh akhirnya entri yang discheduled kan pada hari ini keluar jugak!
actually afi baru belajar buat benda alah tu.
terkial kial minggu lepas tekan ituini kononnya nak wat autopublish.
dan setelah agak lama menunggu at last, keluar jugak kamu!
hoyeehhh!
*ye saya tau saya jakun*

oh pening pening duhai kepala yang weng weng 
bilala agaknya kamu nak okey ni?

Perbualan suami isteri pilihan minggu ini

Isteri: Abang ni selalu mungkir janji

Suami: Mana ada selalu.. sekali sekala je

Isteri: Tak suka la macam ni, ingat senang ke nak dapat cuti? 3 hari tau, 3 hari! 

Suami: 3 hari je kot..bukannya 3 bulan

Isteri: 3 hari tuh kalau dimanfaatkan da boleh duk layan tv kat rumah lama lama ok?

Suami: Layan tv? haih..sayang, awak kahwin jela dengan tv tu. Senang, harihari pon awak boleh layan.

...dan si isteri pon terdiam dengan katakata si suami.
wahahaha.

moralofthestory* kepada si isteri, si suami lagi penting daripada tv ok. sekian.



4 comments:

  1. erkk.tu la.TV banyak sangat hanger.ramai perempuan da sangkut dengan dramadrama leleh kat TV.erkk.sukasuki je ngata.laki?haha.

    ReplyDelete
  2. hui afifah, macam kenal je dialog tu.
    haha.. pandai kamu kutuk akak kat sini ye.. nak kena suruh abg ishaq baca ni..:D

    ReplyDelete
  3. akufobia~ laki pon sama la. 2x5 je.. huhu

    k.mar~ akak, t ftn bg royalti ek? haha..kpd abg ishaq, entri ini menyebelahi kamu ok, sila jgn kondemkan sy. hee ;D

    ReplyDelete
  4. eh abg sokong kamu la ifah! lain kali buat entri pasal isteri tak nak masak untuk suami pulak. haha.

    ReplyDelete

♥..Drop it..♥