August 16, 2010

bebel.

Allah.
Penatnya harini.
Pagi tadi waktu bangun sahur  kepala weng weng.
Dengar suara wawa macam suara robot transformers takde bateri.
"faaaoootiiinnn baaannnnggguuunnnn saaaahhhooouuuurrrrr"

first thing yang afi wat bila sampai kampus ialah 'ter'muntah. Ter ok ter.
Tapi ustazah rehan cakap puasa afi still valid sebab muntah tanpa sengaja.
Dalam kelas asik terbang melayang ntah kemana.
Prof bincang pasal page 12 afi bukak page 21.
Lagi laju dari prof adalah sesuatu yang boleh dibanggakan tapi kalau ditakdirkan prof tanya 10 soalan belum tentu saya dapat jawab 1 soalan tu dengan cemerlang.
Otak asyik fikir perlu ke balik weekend nanti.
Then waktu lunch hour class rep cakap kelas ESP batal.
Wah terus bersemangat rasa cam nak lompat bintang waktu tu jugak.
Otak fikir lagi oh sempat la masak harini.

Kelas radiology sangat menarik.
Timing memang best.
Pukul 2 pm bertemankan suasana suram kat bilik sejuk,
oh sangat masyuk.Saya mengantuk.
Tapi disebabkan kedudukan yang strategik iaitu mengadap prof membuatkan saya sangat takberani tutup mata.
Bila pandang belakang nampak matamata bahagia yang da pejam. 
Oh saya jeles.

Before sampai rumah tepaksa tunggu bas 40 menet.
Dugaan juga cobaan,
=.=''
 waktu masuk bas kena rebutrebut ngan foreigner.
Tak gentleman maupun gentlewoman langsung rebutrebut tolaktolak ngan pompuan,
ntah hapehape ntah.
Hilang mood masak.

Oh entri ni sangatla taksehat.
penatpenat.

2 comments:

  1. teng..!! teng..!! teng..!!
    awk da pndai msk.. sila kawen skrg.. muahahahaha

    ReplyDelete
  2. haha..tak semestinya pndai msk kena kawen la timmm~ awk pon da pndai msk sila kawen sekarang..hohoho :p

    ReplyDelete

♥..Drop it..♥