September 14, 2010

Kejam.

Eeee kejamnya manusia manusia itu.
Pukul, bunuh, bakar. 
Apekah?? Kamu fikir tu kambing ke nak bakar bakar segala? Eh daging kambing bakar tak sedap la. Ayam bakar yang sedap. Err.

Hmm. Kesian anak nya Puan Sosilawati Lawiya tu. 
Sedih saya tengok dia menangis nangis. Dahlah tak sempat beraya dengan mak beliau, tau tau je dapat berita mak beliau dah takde. Sabar ye kak. (umor beliau 21 tahun) Allah lebih sayangkan mak akak. Al fatihah.



al fatihah ntuk arwah. 

Err. Saya rasa kalau pasukan polis yang siasat kes Sosilawati ni siasat kes Nurin agak agak misteri tu terungkai tak? Al Fatihah ntuk nurin juga.

Ok tu je, bai

No comments:

Post a Comment

♥..Drop it..♥