September 26, 2010

Gembira gembira Sedih sedih.

Orang disekeliling saya sangat happy happy gumbira gumbira senang hati floating floating berbunga bunga sekarang. Disebabkan mood dorang tetibe je saya pon rasa berbunga bunga jugak. Apekah?

Heheh. Apa apa pon, saya harap kawan kawan yang sedang ber hepi hepian tu akan kekal happy selama lamanya. Jangan lah lepas ni ada adegan *fatinnnnnnnn iskkkk isskkk (sambil kesat hingus)* lagi ye. Sedih saya tengok korang bersedih sedih. (Sila abaikan kecuaian tatabahasa tu)

Dan tak lupa juga kepada mereka yang sedang bermurung berduka, ingatlah sesedih semurung seduka mana pon korang, ada lagi insan yang ditimpa musibah lagi dahsyat. Just hold on to this, every single thing that happens in our life comes with reasons. Not just reasons tapi very valid reasons. Allah maha mengetahui segala sesuatu. InsyaAllah itu yang terbaik. So, cubala ntuk senyum. Ye? Ok tu je, bai

No comments:

Post a Comment

♥..Drop it..♥