September 15, 2010

Malam ini.

Sangat bosan. Study? Jap lagi lah. Sedang dalam mood malas.
Tadi babah call. Kantoi lah saya tertidur waktu maghrib. Terus babah suruh saya pergi eksesis. Woha. Eksesis maghribmaghrib tak elok lah bah. Huuu.


babah: esok cuti?
saya: haaahh esok cuuutttiiiii.
babah: nak balik? babah amik.
saya: hah? tak kot. Jumaat kelas.
babah: kelas apa?
saya: lab
babah: pukul berapa?
saya: 10.30-12.30
babah: je?
saya: je.
babah: balik lah. Ponteng je kelas jumaaat tu. Lab je pon
saya: bah, takut la.
babah: skema la kakak ni.

skema?? skema yang macam nerd tu ke bah?? Issssskkkk. Takpelah. Skema skema pon anak sape? Anak babahh jugak kan. Heheh.

Sangatlah rasa macam nak pegi melepak kat alamanda. Main bowling best jugak ni. Konfem tak ramai orang ah takyah q panjangpanjang. Taaapppiiii dengan status TIDAK MEMPUNYAI KERETA MAHUPUN LESEN ini, pergi balik alamanda naik cab RM36 ok. Kalau pegi ngan bas RM5 pergi dan balik tapi, (sila perhatikan kewujudan TAPI) kalau pergi dengan bas saya akan mengalami tekanan jiwa before sampai alamanda. Kenapa? Kerana perjalanan yang sepatutnya mengambil masa selama kurang 20 menet jadik 1 jam. Kekadang 1 jam lebih lebih. 2 jam pon bolehh. Pembaziran masa uh. 


Any suggestion cara apakah yang sesuai ntuk berfoya-foya sekarang?


Ok tu je, bai

4 comments:

  1. tgok la movie pape ke...

    ReplyDelete
  2. ntah..cari short movie jela..
    drama b'siri nnt susah plak ^_^

    ReplyDelete

♥..Drop it..♥