October 09, 2010

Satu. Dia.

"JANGAN LETAKKAN PERGANTUNGAN SELAIN DARI ALLAH KERANA TIADA SIAPA YANG KEKAL SELAIN DIA".mahu atau tak, hidup memang harus berdikari.jangan diperlu sangat manusia, sebab mereka akan mati.mereka selalu tiada tatkala kita perlu.tapi kalau kita perlukan Allah.Dia sentiasa ada.sentiasa menerima."

sebak saya baca ayat ni. Terima kasih kak ummi sebab tulis entri yang mantap. Tersentuh jiwa saya. Saya yang selalu lupa. Saya yang selalu hanyut. Iskk.

Kalau nak baca karangan kak ummi sila lah klik sini. I like her writings so much. "Kenyang" after dah baca. heheh.

Ok tu je, assalamualaikum 

6 comments:

  1. assalammualaikum..hihi

    wah sampai ke sini nama kak ummi ^_^ alhamdulillah, kalau afi tak tegur kak ummi mana mungkin tahu ada pembaca comel macam ini.hoyeh.hehe

    ReplyDelete
  2. wah terharulah kak ummi jenguk sini. iskk.

    saya cilok ayat kak ummi. jangan marah ye. hehehehe.. :)

    ReplyDelete
  3. akan terus menyerbu blog itu!!!!! up up and away!!!!

    ReplyDelete
  4. hihi, takdenya nak marah :P
    wah terharu juga dia reply komen kak ummi.ngee

    ReplyDelete

♥..Drop it..♥