October 20, 2010

What women can do and men can't

The tittle itself is self explanatory. 

Sebulan sekali akan ada waktu perempuan akan jadi moody, selera makan bertambah, suhu badan meningkat, tetiba terharu melampau lampau, sensitif tak ingat, suka bantah cakap orang, suka bom bom orang, suka nak jerit jerit sorang sorang, rajin cuci tandas, terlebih mengelamun dan macam macam perangai pelik yang lain.

Sebab apa? Sebab Allah anugerahkan perempuan sakit sebulan sekali. Jadi kawan kawan, silalah jangan jealous apabila sorang perempuan yang agak agak menepati ciri ciri di atas dimaafkan atas perbuatan pelik beliau kerana sakit beliau dah datang. Cuba kalau lelaki yang buat benda alah tu semua, mau dapat penyepak sorang satu kan? Kihkihkih. 
Nini mouse

notabadakair: 

Dia: kenapa korang malu bila cakap pasal mens depan lelaki? Tu benda normal lah. And you are suppose to be proud of yourself to have mens. That means you can produce babies and again, you are normal. So kenapa nak segan segan?? Lelaki ni semua ada mak, kakak, adik, makcik, sepupu even nenek dorang pon ada mens jugak. Thats biology. Human cycle. Cool jelah.

Saya: Its private matter lor. When we need to ask patient about mens cycle in history taking pon kena cakap "SORRY THIS QUESTION IS A LIL BIT PRIVATE..." bagai so logiklah kalau kitorang segan kan??

Dia: er..*diam lima saat* PROPOSAL ANDA DITOLAK.


Nini mouse
erk.


pengajaran: sila jangan mejawab lebih lebih atau anda akan merana selama lamanya.

Ok tu je, assalamualaikum

No comments:

Post a Comment

♥..Drop it..♥