December 28, 2010

Kenapa mesti hensem?

Kenapa perempuan suka lelaki hensem? Yeke perempuan suke lelaki hensem? Oh, mungkin sebab dia bangga dia ada pakwe hensem. Boleh tayang pakwe depan semorang. Hei tengok ni pakwe aku. Hensem tak beliau? Kau ada pakwe? Hensem tak? Mana lagi hensem pakwe aku ke pakwe kau? 

Atau mungkin dia suka pakwe hensem sebab tak jemu tengok muka beliau yang hensem itu. Yelah, kate dah ada pakwe wajiblah kena pandang harihari. So disebabkan taknak jemu mata yang memandang kenala memandai pilih pakwe hensem. 

Atau mungkin jugak sebab dia kesiankan bakal anak anak yang sekarang masih lagi diperingkat follicles dalam ovary beliau. Kalau takde sperm hensem yang akan mensenyawakan mereka maka apalah nasib follicles itu kelak. 

Atau mungkin juga bagi perempuan itu hensem adalah segala galanya. Orang hensem adalah terbaik. Orang hensem adalah terperfect. Orang hensem adalah terkaya. Orang hensem adalah termacho. Orang hensem adalah ter bla bla bla dan bla.

Oh common la beb. Manusia kuno je fikir macam tu. Bagi aku hensem itu bonus. Yang penting iman mesti ada  dan bertanggungjawab. Itu adalah terpenting. Kalau kau reject lelaki tak hensem yang beriman dan bertanggungjawab sambil menkutuk kutuk keikhlasan hati beliau yang nak jadikan kau isteri sebab nak elakkan maksiat tapi kau agung agungkan lelaki masuk disco dan sangat tak boleh diharap, kau sendiri fikirlah tanggapan orang sekeliling termasuk aku terhadap kau. 

Sumpah geli dengan orang macam ni.

P/s: to *insertnamehere*, chill dude. You deserve someone LOT better than her. Sungguh tak tipu.
Nini mouse

Ok tu je, assalamualaikum

6 comments:

  1. beauty (and hensem kot) is in the eye of the beholder..heee subjective kot..kalo sy kate pakwe awk hensem, mungkin org laen kate pakwe awk xhensem..emm awk ade pakwe ek?sampai ati xbgtau..heee :D

    allah tu indah dan mencintai keindahan~

    ReplyDelete
  2. sara, manede! klau ada saya dah tunjuk kat awk daa..haha :p

    setuju dengan ayat bawah, Allah itu indah dan mencintai keindahan. Sebab tu semua makhluk yang dicipta tu ada keindahan yang tersendiri. :)

    ReplyDelete
  3. emo entri anda nih ye! hahah! things comes arounds.. mungkin satu hari nnt pompuan tuh kena blik ;P

    ReplyDelete
  4. burp- hehehe, mmg agk emo. yup, what goes around comes around, :)

    ReplyDelete
  5. ooo.. camtu.. camne lak gaya aku? tak hensem... perangai cilake.. kah3

    ReplyDelete
  6. asip- jgn risau, adalatu kelebihan kat mane2.. :D

    ReplyDelete

♥..Drop it..♥