February 04, 2011

Koyak

Jiwa memberontak. Liver sakit. Spleen kecut. Heart tercarik carik. 
Hyperbola kan? 


p/s: berbanggalah dikau kerana aku telah pandai menggunakan perkataan koyak. Koyak koyak koyak.

Ok tu je, assalamualaikum

5 comments:

  1. seriously that entry was never meant to be published. SCREW ME.

    ReplyDelete
  2. serius? afi.. hidup blogger mmg kena tegar siket kena troll.. biasalah tu.. kau terasa ke? aku rasa entri cuti tu tak perlu delete kot.. menarik.. itukan luahan hati kau.. so ikut suka hati kaulah.. takde siapa boleh lawan.. serius ni..

    ReplyDelete
  3. haha. lol. aku tulis ntuk ak sorang je baca la. haha. sebab tu aku simpan balik ntuk aku baca sorang2 je. itu TERpublish namanya :D

    manede terasa weh. ape ko cakap tu betul tapi ko blaja kat o.c lainla. aku ni ha, kat mesia je pon. :D

    ReplyDelete

♥..Drop it..♥