May 19, 2011

..hoping for a brighter day

Yeah lately sangat banyak ujian perasaan emosi dan jiwa raga. Bilalah agaknya hujan ni nak brenti. I hate flashes and all those ear-aching thunder. =.=.

Seeing kakak kakak dan abang abang fifth year tengah exam I was nervous like hell. Apa yang ada dalam otak saya sekarang? Kenapa rasa kosong jeeee? Sobs.

Dalam proses mencari kekuatan dan semangat. Sobs. Saya begitu malas dan malas dan malas. Alasan diri sendiri ialah penat letih tak bersemangat. Tapi akar umbi kepada masalah tersebut ialah MALAS. Hui fatin afifah, cuba jeling sebelah kanan tu tengok lagi berapa hari nak exam??? Aaaa. Baru tau langit tu tinggi ke rendah kan? Dah go study!

p/s: dokter, orang yang belum akil baligh je ek boleh makan bubur? Haha. Comelllll.

Ok tu je, assalamualaikum

2 comments:

♥..Drop it..♥